GIVEAWAY : IRINE NADIA nak kasi MIRACLE TAB for FREE!

Assalamualaikum

Buat pertama kalinya aku men-joinkan diri dalam Giveaway yang diadakan oleh blogger famous amous iaitu Irine Nadia Marcello. Kenapa aku beria-ia sangat nak join Giveaway ini? Sebab hadiah yang bakal beliau bagi tersangatlah WOW! 

1 Set of Miracle Tab. Actually, aku dah lama usha-usha produk yang beliau jual ini. Sebab muka aku pun banyak jerawat. Muka selalu berminyak kan. Budak hyperactive lah katakan. Haha. Nak beli produk ni tak mampu. Jadi, kalau lah ada peluang dan rezeki aku di sini, Alhamdulillah. Aku bersyukur sangat.

Please, pray for me supaya aku boleh menang. Sedih bila orang selalu tegur muka aku yang banyak jerawat. Eh eh, pehal ayat cam mintak simpati pulak ni. Haha.

Tapi, betul weyh aku cakap. Teringin jugak nak orang puji aku "Muka awak macam Irine Nadia lah". Haha. nonsense giler kan? Tapi, mana nak tau kan, tiba-tiba aku pakai produk ni, terus elok. Haa. memang ajaib la tuh! Namanya pun Miracle Tab. 


-Tab EX
-Tab Soap
-HD Glow Essence

Baiklah. Dah banyak sangat celoteh tadi. Sampai terlupa nak terangkan serba sedikit tentang produk ni.

Di atas ini adalah rupa Miracle Tab tu. Kalau nak tahu apa kebaikan dan keajaiban produk ni, korang boleh klik di link ini > RAHSIA KECANTIKAN SELEBRITI <

Actually, produk ini dari Korea. What?!! Korea? Perghh! Siapa yang nak lepaskan peluang untuk dapatkan produk dari korea secara percuma ni? Tak dapat pergi korea, dapat produk dari Korea pun dah tak apa. Patutlah berkesan. I want! I want!

Bila aku tengok testimoni dari orang yang dah cuba guna produk ni, memang perasaan ingin mencuba tu membuak-buak. Cuma aku dah cakap tadi kan, aku tak mampu.

Tarikh tutup : 2 Disember 2011



No comments: